Kromě přístupu ke kurzům získám ještě něco jiného?
Ano určitě, plánujeme soutěže o cukrářské pomůcky a vybavení. Soutěže se budou konat vždy, když počet aktivních členů přesáhne další stovku například 200, 300 nebo 500 a jedinou podmínkou bude mít platné členství. Také získáte slevu na mé fyzické kurzy.
Mohu tento projekt nějak podpořit?
Ano, můžete a já Vám za to budu moc vděčná. Pokud jste s kurzy spokojená, budu moc ráda když mi na mé Facebook stránce dáte hodnocení (klikněte ZDE a můžete napsat hodnocení). Také můžete svá povedená díla vložit do mé Facebook skupiny a označit mě. Významnou pomocí pro mě bude také to, že budete aktivní u příspěvků v mé skupince, které se týkají mé stránky pecemeshelou.cz (dáte lajk/srdíčko, budete sdílet nebo okomentujete). Za jakoukoliv pomoc Vám děkuji.
Členství mám zaplaceno, ale místo kurzů vidím pouze ukázková videa?
Pokud místo kurzů vidíte pouze ukázková videa, tak nejste přihlášena do svého účtu. Přejděte na stránku „Můj účet (Přihlášení)“ a použijte Váš registrační email a heslo k přihlášení. Pak stačí přejít na hlavní stránku a vybrat si kurz. Jednou za čas se takhle musíte přihlásit.
Kolik stojí 1 kurz?
Ano, jsou stránky, kde platíte několik tisíc korun za 1 on-line kurz. My jdeme jinou cestou. Chceme, aby si mé kurzy mohl dovolit každý a proto neplatíte za každý kurz zvlášť, ale za přístup ke všem kurzům a to 59,-Kč měsíčně nebo 490,-Kč ročně.
Když se přihlásím až teď, budu mít přístup ke kurzům, které už jsou nyní na stránce?
Ano, členstvím získáte přístup ke všem kurzům tedy i těm, které již jsou na stránce a samozřejmě i k těm budoucím. Každý kurz je statické video. nejedná se tedy o živé vysílání.
Jak mohu získat přístup ke kurzům?
Na několika místech naší stránky najdete modré tlačítko s textem „Potvrdit členství“ přes které se prokliknete na stránku s registračním formulářem. Tento formulář vyplňte a odešlete.
Musím vyplnit vstupní formulář?
Ano, formulář musíte vyplnit a odeslat. Je to z toho důvodu, že z údajů, které nám poskytnete, vytvoříme účet a fakturu k platbě. Nemusíte mít strach Vaše osobní údaje budou u nás v bezpeční. Plně se řídíme směrnicí GDPR dle nařízení EU.
Jakou chybu mohu udělat v průběhu registrace?
Vždy se může něco stát a nikdo není neomylný. Jednou z chyb je špatně zadaný email (mezera před emailem, velká písmena nebo diakritika v emailu) a nepovolené online platby na platební kartě. Nejčastější chybou je však nenavrácení se zpět na registrační stránku po autorizaci platby.
Jak probíhá autorizace platby?
Pokud se registrujete na mobilním zařízení, tak po odeslání vyplněného formuláře, budete přesměrováni do aplikace své banky, kde platbu potvrdíte, nebo budete vyzváni opsat kód z příchozí SMS do aplikace banky. Pozor! Pokud jste byli přesměrováni do aplikace banky, je nutné se po autorizaci platby ihned vrátit zpět na registrační stránku a chvíli počkat (cca 5 vteřin) na zpracování a vytvoření účtu.
Pokud se registrujete na počítači, tak po odeslání vyplněného formuláře, autorizujete platbu na svém telefonu v aplikaci své banky nebo opsáním kódu z příchozí SMS do aplikace banky (záleží jakou máte banku).
Autorizace platby probíhá na 0 Kč?
Ano, autorizace platby je na 0 Kč a to z toho důvodu, že se jedná o předplatné. Tento systém využívají velké portály jako Netflix nebo Voyo.
Jak poznám, že registrace byla úspěšná?
Po autorizaci platby a navrácení se na registrační stránku (v případě mobilních zařízení) vyčkejte cca 5 vteřin na zpracování a vytvoření účtu. V případě, že registrace byla úspěšná, tak na svém zařízení uvidíte Váš nový učet. Pak už stačí jen přejít na hlavní stránku a vybrat si on-line kurz.
Odeslala jste formulář, ale registrace se neprovedla?
Pokud byl formulář správně vyplněn, tak je možné, že jste se nevrátila po autorizaci platby zpět na registrační stránku. Pokud ano a přesto se registrace neprovedla, tak se může jednat o nekompatibilitu našeho formuláře s Vašim mobilním zařízením. Tento problém jsme zaznamenali u starších zařízení značky Xiaomi a Huawei. Pokud máte možnost proveďte potvrzení členství na počítači/notebooku.
Je platba kartou bezpečná?
Ano, používáme jednu z nejbezpečnějších platebních brán jménem STRIPE. Jedním z jejich požadavků bylo důkladné zabezpečení našich stránek certifikátem SSL. Zjednodušeně, veškeré osobní údaje včetně platebních údajů, jsou přenášené a ukládané v zašifrovaném stavu. Nikdo z našeho týmu, nevidí číslo Vaší karty!
Musím se opakovaně starat o platbu?
Nemusíte, další platby budou strženy automaticky a to vždy v intervalu, který jste si zvolila (měsíc nebo rok). Bude to tak jednodušší hlavně pro Vás.
Mohu za členství zaplatit bankovním převodem?
Ano můžete, ale pouze u ročního předplatného. V tomto případě, nepotvrzujte členství na registrační stránce a rovnou pošlete 490,-Kč na účet číslo 1669420028/3030 a do poznámky platby uveďte Vaše jméno a email. Členství potvrdíme za Vás po přijetí platby a na email zašleme veškeré informace.
Mohu svůj účet pozastavit nebo zrušit?
Ano, můžete. Svůj účet máte plně ve svých rukou. Po přihlášení do účtu, můžete kdykoliv pozastavit další platby nebo účet nenávratně zrušit.
Mohu se ke kurzům vracet?
Ano, samozřejmě. Ke všem kurzům se můžete po celou dobu Vašeho členství vracet a to kdykoliv a kolikrát jen budete chtít.
Na jakém zařízení mohu kurzy sledovat?
Kurzy můžete sledovat na počítači/notebooku, tabletu nebo telefonu. Ještě jsme nezaznamenali zařízení, na kterém by nešlo spustit video s kurzem.
Zapomněla jste heslo ke svému účtu?
To ale vůbec nevadí, každému z nás se to už stalo. V patičce stránky klikněte na „Zapomenuté heslo“ a vyčkejte na příchozí email. V emailu klikněte na odkaz pro obnovu hesla a nastavte nové heslo.